...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

راز


 امشب باز ماه  آبستنِ عشق است 


ابری گریه می کند   و خاکی می خندد


من مانده ام و چند کتاب و...


    شاید زمین جای دیگریست 




رها ط 

نظرات 3 + ارسال نظر
hadi شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ https://www.facebook.com/hadi.rahmani.14

قشنگه
دوستش داشت
و این شعر هم در جواب شعر قشنگت مینویسم

...

جا مانده طعم خیست
روی کاغذ شب

گذشتی از من
وقتی که آبستن شب بودم

تنهایی به این صبح نمیرسم

حال بگو
با خیال تو چه کنم

./

ممنون از شعر زیباتون و نظرتون

پژمان رنجبر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

سری به وبلگ من بزن عزیز "خط خطی های چهل سالگی "خوشحال میشم دختر خوش ذوق و فرزانه ای مثل شما منو بخونه

چشم حتما ، خیلی خوشحال می شم آثارتون رو بخونم ، شما لطف دارید ممنون

پرویز سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.aliparviz.blogfa.com

زمین خشکیده که باشی

هر پایی بر تنت

فریادی می شود

من

همان زمینم

و تو

همچنان

ماه بانوی من

در آسمانی که هیچ پلنگی

در آن

جای ندارد

بسیار زیبا
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد