...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

سیر در کودکی...

    آینه ،  میگرید... 

            دستان کوچکی ، اشک را پاک....  

 

 

                            رها ط

 

 

 

من

   من   یک ضمیر مقطوعم 

 

   تو     کسری مختوم به من 

 

              اینگونه مفروض است      دستانت، دستانم 

 

          

             شگفتا  

                 

                تقدیرم خموده و در خلوت حضور

   

 

         انتظارم بفرسود 

 

 

  مسدودم     سیاهی میتراوم امروز

  

    حاشا ز فراق

    

  

              رقعه هایم در باد 

 

           همه مسرورند ،  من اندر مغاک  

 

                             ظهورِ آبگونت را چه وقت؟ 

 

 

                              من

 

                      دربسترِ دیدارم ، روانه ی هر نوازش 

 

                    و مرا نوازش ، سرکشِ الفِ هر آه

 

            ایمانم ترسیده است

 

               مرا نیوشیدن نیاز... 

 

                                                                           رها.ط