...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

لبخند




دیوانگی


دلیلی جز تو نداشت


تاریخ اخمت را اعدام می کند


تیمارستان تعطیل می شود


در را که می بندند


من می مانم و تو


و خدایی که آه های مردم  ،  روی دستش     باد کرده است ...


رها ط 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرویز دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.aliparviz.blogfa.com

رها جان سلام
نمی دونم چند بار شعر رو خوندم
ولی ارتباط بین اعدام اخم را با بقیه شعر در نیافتم.شاید هم دارد و و من نفهمیدم.ولی اگر این بخش حذف شود شعر به نظرم عالی تر می شود.به قول منتقدین به نظر می رسد باعت قطع ارتباط عمدی اجزا شعر بشود.شاید هم من متوجه نشده باشموبه هر حال معتقدم با نبود ان شعر زیبا تر می شود

سلام جناب پرویز

این شعر رو هنوز ادیت نکردم
اما پیشنهاد خیلی خوبی کردین
چشم حتما سعی می کنم تغییرش بدم چون باید طوری این کارو کنم که احساس خودم راجع به شعر تغییر نکنه و حس کنم کاملا احساسم رو بیا می کنه
بی نهایت ممنون از لطف و توجهتون

علیرضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

شعر خیلی خوبی بود، یه جوری نفس گیر و تلخ... دست مریزاد

بی نهایت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد