...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

...تکین بانو...

مجموعه اثار ادبی رها طاهری

من

   من   یک ضمیر مقطوعم 

 

   تو     کسری مختوم به من 

 

              اینگونه مفروض است      دستانت، دستانم 

 

          

             شگفتا  

                 

                تقدیرم خموده و در خلوت حضور

   

 

         انتظارم بفرسود 

 

 

  مسدودم     سیاهی میتراوم امروز

  

    حاشا ز فراق

    

  

              رقعه هایم در باد 

 

           همه مسرورند ،  من اندر مغاک  

 

                             ظهورِ آبگونت را چه وقت؟ 

 

 

                              من

 

                      دربسترِ دیدارم ، روانه ی هر نوازش 

 

                    و مرا نوازش ، سرکشِ الفِ هر آه

 

            ایمانم ترسیده است

 

               مرا نیوشیدن نیاز... 

 

                                                                           رها.ط

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکو دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

رها بانو تو شعرت غلط املایی وجود داره : (مفروض) و (حضور)
..تصحیح کن.

نیکو دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

اشعار لطیفت حسم رو نوازش می کنه.
به درجات عالی می رسی رها بانو.

بیاری اهورا مزدا
(سپاس بی قیاس)

رها ط چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.takinbanoo.blogsky.com

نیکو جان ممنون از لطفت عزیز

و واقعا متشکر از نظرات گرمت....

لطف کردین

الینا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

عزیزکم
هوا پر از بوی خداست ... حس آن بستگی به این دارد که چقدر دستگاه تنفسی مان قوی باشد!
.
.
دوستت دارم


سپاس فرشته کوچکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد